Direktlänk till inlägg 6 november 2014

Happy running

Av Sofie Bergenholtz - 6 november 2014 19:22

Andra gången i veckan som det blev löpning. (!) har sagt åt mig själv att endast köra en gång i veckan för att knät ska få hinna med. Men körde ett kort snabbt pass i måndags och efter alla pass igår så fick jag fundera lite över vad jag skulle träna idag... Löpning kanske?! Testar att köra ett litet mjukt pass. Ser hur det går liksom! Och som det gick! Kändes fantastiskt bra! Lite lätt mysjogging, 40 min 6,8 km! Kalas! Inget ont eller konstigt i knät varken nu en stund efter eller under tiden! Let's hope it holds!!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Bergenholtz - 13 november 2014 17:35

Från och med nu kommer jag att finnas att följa på ny portal:   www.aldrigvila.se/sofiesiron   Häng med mig över dit och fortsätt med på min resa mot Kalmar 2015. :) ...

Av Sofie Bergenholtz - 12 november 2014 22:58


Onsdag och i vanlig ordning cykel watt 45 min och sedan HIT strength! Ännu en gång med riktigt go känsla på cykeln! Härligt tryck i benen, kände mig ofint fräsch!! :) men precis som i vanlig ordning så kändes det på passet efteråt!! Benmomenten blir ...

Av Sofie Bergenholtz - 10 november 2014 18:34

Kanske lite för mätt i magen för tillfället... efter 30 min jogg lite tidigare, som för övrigt kändes riktigt skönt! Så bakade jag lite hemmapizza, alldeles för gott för att inte äta upp...:P   Hur som, löpningen ja. Ensam ute i regnet, i skogen,...

Av Sofie Bergenholtz - 9 november 2014 22:00


I lördags var det återigen dags för ett IWpass! Tre hela veckor sedan förra lördagspasset så riktigt kul att köra igen! Ingen aning dock vad som hände i kroppen men det sa tvärt nej!! Så fruktansvärt jobbigt har det nog nästan aldrig varit på indoore...

Av Sofie Bergenholtz - 5 november 2014 11:42

Ledig skoldag blir lika med "träningslägerdag". Var inställd på en skön sovmorgon. Kanske egentligen lite i behov av den men men. Uppe med tuppen som vanligt och ner till bassängen innan ljuset nått dagen. En härlig timma simmandes fram och tillbaka,...

Jag

Sofie här, 26 år och före detta teamåkare på elitnivå. Studerar till fysioterapeut i Göteborg, bor i Kungälv med världens underbaraste sambo Daniel. Har just nu gjort en omvändning vad gäller träning och gör en satsning mot triathlon.

 

Fråga till mig?

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards